След повече от 15 години изследвания и 9 млрд. долара инвестиции в производство и комерсиализация „Филип Морис Интернешънъл“ продължава трансформацията си към бездимно бъдеще. Целта, за която компанията работи с правителствата и научните среди, е обрат в общественото здраве, като милиони пълнолетни пушачи получат точна информация и достъп до иновативни бездимни продукти. Това коментира в предаването "Светът е бизнес" на Bloomberg TV Bulgaria Джордж Маргонис, генерален мениджър на "Филип Морис България".
„Над 200 хиляди българи вече са преминали на бездимните продукти на компанията, като целта е техният брой да се удвои до 2025 г.“, съобщи той и потвърди, че целите на компанията в България са съобразени с глобалните цели на „Филип Морис Интернешънъл“, адаптирани към местните условия.
Джордж Маргонис очаква трансформацията на компанията да е успешна и „както нашият главен изпълнителен директор е казвал многократно, ние вярваме, че в следващите 10 или малко повече години много държави ще са премахнали изцяло тютюневия дим“.
По думите му компанията залага на своите ESG цели в продукти и бизнес дейностите, прилага устойчиви практики, чиято цел е да предотврати бъдещи социални и екологични предизвикателства. Той напомни за националната кампания срещу замърсяването с цигарени фасове "Промени картинката", подкрепата на общности в тютюнопроизводителните райони в рамките на програмата "Забавно лято, грижовна есен", която се реализира в партньорство с Фондация BCause.
Джордж Маргонис съобщи, че над 19 млн. души по целия свят употребяват продуктите на компанията, като 13,2 млн. от тях са отказали напълно цигарите, а „Филип Морис Интернешънъл“ продължава да преследва целта си бездимните изделия да формират по-голямата част от приходите до 2025 г. с навлизане в различни категории, географски райони, потребителски и ценови сегменти.
"Въпросът не е само в никотина – за потребителите е много важно употребата на тези продукти да е удобна и да се доближава до ритуала на пушене. Работим по това и през следващите години ще излязат още устройства, с помощта на които да подобрим потребителското изживяване", коментира генералният мениджър на "Филип Морис България".
Маргонис отбеляза, че в реализирането на новата визия се включват все повече участници от бизнеса, а правителствата и институциите вече проучват научните данни и започват да оказват подкрепа на иновативните продукти чрез въвеждане на нови регулации.
Каква е целта на споразумението на „Филип Морис Интернешънъл“ с „Алтрия Груп" и защо компанията купи Swedish Match? Ще успеят ли новите платформи и устройства да предложат по-добро потребителско изживяване на пълнолетните пушачи? По какъв начин придобиването на три фармацевтични компании ще подобри качеството на живот и здраве?
Целия разговор може да гледате във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.
Всички гости на предаването "Светът е бизнес" може да намерите тук.