Как да се отсее полезната бизнес информация в морето от новини и какви са особеностите на качествения медиен мониторинг? Тази тема разисква в студиото на Bloomberg TV Bulgaria Константин Христов, съосновател и изпълнителен директор на Sensika.
Дружеството се занимава със събиране на информация от цял свят – от социалните мрежи през телевизии и други медии. „Нашата компания предлага уникално решение от технология и аналитичен ресурс. Ние сме като голям комбайн за информация. Първо събираме абсолютно всичко, а после разделяме житото от плявата. Правим го с алгоритми с изкуствен интелект (AI), които анализират и обогатяват информацията, а нашите клиенти с подходящ инструмент са в състояние да извлекат важни факти и знания за това как техните услуги и продукти се възприемат от целеви групи“, разказа Константин Христов.
„Нас ни ползват както компании, така и публичният сектор, даже цели държави, които искат да разберат как се възприема тяхната страна в определен континент или например организация като Г-20”, обясни гостът.
Правителствата ни ползват за измерване на репутацията, за ранно откриване и измерване на кризи, за борба с дезинформация или анализ на теми от интерес, добави той.
Целия разговор може да видите на сайта на Bloomberg TV Bulgaria.