Големите спортни събития традиционно предизвикват засилен интерес към телевизорите. Очакванията на бранша са Европейското първенство по футбол, което се открива тази вечер, да повиши продажбите на нови устройства. Това каза пред Bloomberg TV Bulgaria Светослав Драгиев, мениджър регион Балкани в Sony Europe.
Пазарът на електроника не беше толкова засегнат от пандемията, но доставките на телевизори бяха затруднени и проблемите все още не са преодолени, уточни Драгиев.
"Коронавирусът успя да разстрои световната икономика. Това доведе до големи забавяния на доставките и до повишение на цените на техниката“, каза гостът.
В България се продават по 400-500 хил. телевизора годишно, допълни Светослав Драгиев.
Според него в момента надпреварата между компаниите производители е навсякъде – при картината, при звука и при smart функциите. Специално за картината най-важно е да бъде постигнато реалистично предаване на цветовете.
През последните години телевизионните устройства търпят голяма еволюция по отношение на размера и използваните технологии, добави гостът.
Целия разговор вижте във видеото на сайта на Bloomberg TV Bulgaria.