В условия на конкурентни дестинации в съседство маркетинговата кампания на България трябваше да бъде далеч по-активна, по-креативна и по-дигитална. Това каза в ефира на Bloomberg TV Bulgaria Мартин Захариев, заместник-председател на Националният борд по туризъм.
Според него страната ни има нужда от по-добра реклама за летния сезон, която да покаже на света, че България е безопасна дестинация.
„Очакванията са такива, тъй като една значителна част от туристите взимат решенията си на база информираност през интернет, където ние изоставаме“, уточни гостът.
Официално новият туристически сезон започва на 1 май, когато ще бъдат вдигнати забраните за организирани пътувания в страната. От началото на следващия месец в страната ще може да се влиза със сертификат за завършен ваксинационен курс, отрицателен PCR или антигенен тест, или документ за преболедуване, получен не по-рано от 14 дни и не по-късно от 6 месеца преди пътуването. Мерките в България са подобни на тези в страните съседки и същите каквито се очаква Европейската комисия да приеме за целия ЕС, обясни Захариев.
„Смятам, че нашето правителство положи максимални усилия според възможностите си, но няма да спестя критиката и ще кажа, че управляващите за пореден път дадоха знак, че туризмът не е приоритетен сектор. Ако беше такъв, то мерките в сектора щяха да са много по-ефективни“, обясни гостът.
Повече по темата вижте във видео материала на сайта на Bloomberg TV Bulgaria.
преди 3 години Има нужда от по-качествено обслужване и по-малко мизерия и мръсотия в курортите...Те в Гърция защото сигурно супер много пари дават за реклама и за това са толкова известна дестинация.. отговор Сигнализирай за неуместен коментар