„В момента производителите няма какво да ни кажат. Те едва ли са толкова напреднали, колкото им се иска инвеститорите да мислят. Трудно е да поставим парично изражение на големите иновации, тъй като това са нематериални активи, които се оценяват много трудно“, посочи тя.
По думите ú има нужда от информация, така че автомобилните инвеститори трябва да дават поне насоки, а в момента те казват единствено, че имат амбиция.
Според Триведи много важно е да се знаят конкретни детайли за разходите, които имат производителите - откъде ще идват парите, как ще се разпределят, каква е възвращаемостта, за какъв тип инвестиции става въпрос.
„Тези въпроси имат лесни отговори и ако започнем от тях много инвеститори ще бъдат доволни“, обяснява Анджани Триведи.
Тя посочи, че понякога инвеститорите отиват на едно ниво по-назад във веригата за доставки и се свързват с различни доставчици, за да разпитат какво е търсенето на съответните части.
„Инвеститорите гледат отвъд печалбата, защото е важно какво точно носи тя или какъв е ефектът от печалбите и съответно на загубите“, поясни Триведи, но е категорична, че най-важното е да се следи какво търсят потребителите, тъй като представянето на един автомобил на пазара зависи от необходимостта на клиентите на съответния пазар.
За кои други индустрии е важно да има повече информация за автомобилната промишленост?
Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.
Видеа с всички гости на „В развитие“ може да видите тук.