Това каза Иван Стойков, старши финансов анализатор в MoitePari.bg, в предаването "В развитие" по Bloomberg TV Bulgaria.
Той обясни, че при онлайн банкиране разходите са поне два пъти по-ниски спрямо традиционния вариант с посещение до банката.
"Скоро имаше поредно увеличение на банкови такси, което до голяма степен бе предизвикано от намаляването на таксите за трансгранични плащания. Банките намериха начин как да компенсират тези пропуски за приходи от такси и съответно коригираха други такси".
Според него това е причината, че когато се взима решение за ползване на банкови услуги, все повече ще се търси възможността това да става онлайн.
Стойков коментира, че се вземат мерки за безопасното ползване на този вид услуги. "Това включва електронни подписи, SMS известия и други", допълни гостът.
"Банките създават все по-голям достъп и по-голяма функционалност на онлайн банкирането. Чрез мобилните приложения отпада необходимостта да имаме достъп до компютър. Колкото по-широк спектър от услуги може да се извършва онлайн, толкова по-голямо е конкурентното предимство на банката".
Целия разговор гледайте във видеото на сайта на Bloomberg TV Bulgaria.
преди 4 години Според този аз "предпочитам" сам да върша работата на банката. "Предпочитам" по същата причина заради която хората "предпочитат" Kaufland. отговор Сигнализирай за неуместен коментар