Компанията Ligna Group се занимава с интериорен и продуктов дизайн. С официализирането на първия проект „Евровизия“ и завръщането на България, смятаме да покажем какво може страната ни на международните пазари. Това каза в ефира на Bloomberg TV Bulgaria Геновева Христова-Мъри, управляващ директор на Ligna Group.
„Мебелният сектор е малко по-ликвиден, по-бавно се случват нещата там. Съвременния свят върви в посока на това креативизмът да срещне технологиите и смятаме, че това е новото бъдеще за България“, обясни тя.
Според Христова-Мъри България може да се превърне в лидер и трендсетър сред креативните индустрии.
„Българинът е много креативен, талантлив и изобретателен. Този креативизъм трябва да се комерсиализира малко повече“, надява се Геновева Христова-Мъри.
Тя информира, че Ligma Group е завършила работата по около 200 хотелски стаи във Виена, както и че компанията ще има възможността да работи за голям проект, в който България ще участва не само като доставчик на мебели, но и ще внедри креативния си потенциал в новите индустрии. Компанията Ligma Grоup е пред сключване на договор за интериора на нов хотел в Единбург, който ще бъде част от веригата на Ричард Брансън (Virgin).
Геновева Христова-Мъри разказа за продуценството на българския участник в Евровизия.
„Откакто се занимавам с бизнес, смятам, че България трябва да гледа извън рамките на нашия вътрешен пазар и винаги да се цели нависоко“, препоръча управляващият директор на Ligna Group.
Тя разкри, че българската песен за конкурса ще бъде готова през месец февруари, като за първи път тя ще бъде представена на лондонска сцена.
Христова-Мъри съобщи и за преговори с американската компания Netflix. Идеята е от българска страна да се осигурява филмово съдържание за бързо развиващото се телевизионно и кино студио.
Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.