Рекламите през 2020 г. ще са все по-честни, все по-открити, все по-автентични. Няма как да избягаме от това, защото всеки, имащ достъп до интернет, може да провери всяка информация за секунди. Около това мнение се обединиха PR специалистите Даниел Киряков, Любомир Аламанов и Александър Христов в предаването “Бизнес старт” по Bloomberg TV Bulgaria.
“През 2019 г. имаше определени реклами, които провокираха, други бяха банални”, коментира Киряков.
Според Аламанов продуктовата реклама вече не е достатъчна за компаниите.
“Все повече дружества, включително международни гиганти, се обръщат към социалния елемент и наболелите проблеми в рекламите, защото виждат, че ако не заемат определена позиция, просто ще изостанат”, коментира още той
По негови думи рекламата вече се оттласва от чисто маркетинговите си функции.
Христов коментира и мястото на инфлуенсърите в рекламите. Според него е закономерен процес рекламите да се опитват да се прикрепят към новото.
преди 4 години Иване , като всяка медия и инвестора са отворили всичко . което се отваря за пари ... моралът по отношение на потребителя няма никакво значение... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години Съжалявам че не мога да се изразявам като Б.Б., ясно и точно! Вината е изцяло моя :( отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години "Риторичните" ти и "провокативни" въпроси никой друг не ги разбира, а чуждите пък ти не ги схващаш. Направи услуга на всички потребители и за в бъдеше опитай да се изразяваш по-праволинейно. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години ти май не можеш да различиш кога един въпрос е риторичен и провокативен :) ... и никаква заявка не съм направил в моето изказване. какво ще направя аз или какво правя аз! ... по скоро ти зададох провокативен въпрос зада се досетиш сам каква глууупост каза ! :):)Имам диема екстра -- платен канал ... и там пускат реклами ! ... да дам конкретен пример зада се досетиш ;) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години Ставаш почти толкова досаден като Инженер/Мaйнa и Кучкapя-негpaмотник. Първо сам заявяваш, че не искаш да плащаш, после защо медиите не минат на абонамент. Ами ти сам си отговори на въпроса, защото никой не иска да плаща. И след като не иска, няма какво да се оплаква от рекламите.Терзиев, на ТВ оператора плащаш за да ти даде достъп до медии. А самите медии се издържат от реклама. Ако нямаше реклама, цената щеше да е в пъти по-висока и медиите щяха да са много по-малко. Ако рекламите толкова те дразнят, спри да гледаш телевизия. За новините можеш да се информираш от интернет (където има ад-блокери), а филми и сериали да сваляш от торенти. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години сега почна да искаш да си плащаме зада четем пропагандата по медиите, ае мерси :) ... същото важи и за другите медии. .. щом като са толкова качествени, защо не минат на абонамент, а ? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години Предпочитам да платя пари, така или иначе ги плащам на ТВ оператора. Друг е въпросът колко опасно е да платиш 5 $, и да се разделиш с пълната теоретична сума на кредитната карта. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години Не трябва да обвиняваш медиите, услугата която предлагат струва много пари, а потребителите не искат да плащат. Да печелят от реклама не е техен избор, а просто необходимост. Следващия път когато ползваш "безплатна" услуга, помисли дали би предпочел да дадеш пари за нея, или да изгледаш няколко досадни реклами. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години Ние, обикновените потребители, които нямаме милионни коледни бонуси като вашите мениджъри. Водим неравна борба с рекламата, която е заразила всеки възможен ефир, измислен от човек. Дори адблокерите подкупвате. Дори от геостационарна орбита се лее с тоновете. Интернет искахте да разделите на 2 - за богати, и за бедни, с много реклама. Само в ДНК няма реклама, засега. Просто защото нямате технологията за това. Помислете по въпроса - рекламата да не е толкова свирепо досадна *** и дразнеща. Милиарди се харчат за реклама, а ние се чудим как да се скрием от този всепроникващ смог. 10 мин. предаване, често с продуктово позициониране. 5 мин. реклама след това. Пълнометражен филм току се разпъне до 4 чАса. Тук е мястото за традиционна българска дългосвиреща, за която възпитанието ме възпира да ви поздравя. отговор Сигнализирай за неуместен коментар