IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Рекламата през 2020 г. ще бъде по-автентична

Продуктовата реклама вече не е достатъчна компаниите, твърди пиар експертът Любомир Аламанов

09:42 | 26.12.19 г. 9
Рекламата през 2020 г. ще бъде по-автентична

Рекламите през 2020 г. ще са все по-честни, все по-открити, все по-автентични. Няма как да избягаме от това, защото всеки, имащ достъп до интернет, може да провери всяка информация за секунди. Около това мнение се обединиха PR специалистите Даниел Киряков, Любомир Аламанов и Александър Христов в предаването “Бизнес старт” по Bloomberg TV Bulgaria.

“През 2019 г. имаше определени реклами, които провокираха, други бяха банални”, коментира Киряков.

Според Аламанов продуктовата реклама вече не е достатъчна за компаниите.

“Все повече дружества, включително международни гиганти, се обръщат към социалния елемент и наболелите проблеми в рекламите, защото виждат, че ако не заемат определена позиция, просто ще изостанат”, коментира още той

По негови думи рекламата вече се оттласва от чисто маркетинговите си функции.

Христов коментира и мястото на инфлуенсърите в рекламите. Според него е закономерен процес рекламите да се опитват да се прикрепят към новото.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 21:00 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Bloomberg TV виж още

Коментари

9
rate up comment 0 rate down comment 0
ing5rov
преди 4 години
Иване , като всяка медия и инвестора са отворили всичко . което се отваря за пари ... моралът по отношение на потребителя няма никакво значение...
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
8
rate up comment 1 rate down comment 2
khao
преди 4 години
Съжалявам че не мога да се изразявам като Б.Б., ясно и точно! Вината е изцяло моя :(
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
7
rate up comment 1 rate down comment 2
Бидонойл
преди 4 години
"Риторичните" ти и "провокативни" въпроси никой друг не ги разбира, а чуждите пък ти не ги схващаш. Направи услуга на всички потребители и за в бъдеше опитай да се изразяваш по-праволинейно.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
6
rate up comment 2 rate down comment 2
khao
преди 4 години
ти май не можеш да различиш кога един въпрос е риторичен и провокативен :) ... и никаква заявка не съм направил в моето изказване. какво ще направя аз или какво правя аз! ... по скоро ти зададох провокативен въпрос зада се досетиш сам каква глууупост каза ! :):)Имам диема екстра -- платен канал ... и там пускат реклами ! ... да дам конкретен пример зада се досетиш ;)
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
5
rate up comment 1 rate down comment 4
Бидонойл
преди 4 години
Ставаш почти толкова досаден като Инженер/Мaйнa и Кучкapя-негpaмотник. Първо сам заявяваш, че не искаш да плащаш, после защо медиите не минат на абонамент. Ами ти сам си отговори на въпроса, защото никой не иска да плаща. И след като не иска, няма какво да се оплаква от рекламите.Терзиев, на ТВ оператора плащаш за да ти даде достъп до медии. А самите медии се издържат от реклама. Ако нямаше реклама, цената щеше да е в пъти по-висока и медиите щяха да са много по-малко. Ако рекламите толкова те дразнят, спри да гледаш телевизия. За новините можеш да се информираш от интернет (където има ад-блокери), а филми и сериали да сваляш от торенти.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
4
rate up comment 3 rate down comment 2
khao
преди 4 години
сега почна да искаш да си плащаме зада четем пропагандата по медиите, ае мерси :) ... същото важи и за другите медии. .. щом като са толкова качествени, защо не минат на абонамент, а ?
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
3
rate up comment 3 rate down comment 1
IvanTerziev
преди 4 години
Предпочитам да платя пари, така или иначе ги плащам на ТВ оператора. Друг е въпросът колко опасно е да платиш 5 $, и да се разделиш с пълната теоретична сума на кредитната карта.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
2
rate up comment 3 rate down comment 7
Бидонойл
преди 4 години
Не трябва да обвиняваш медиите, услугата която предлагат струва много пари, а потребителите не искат да плащат. Да печелят от реклама не е техен избор, а просто необходимост. Следващия път когато ползваш "безплатна" услуга, помисли дали би предпочел да дадеш пари за нея, или да изгледаш няколко досадни реклами.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
1
rate up comment 8 rate down comment 1
IvanTerziev
преди 4 години
Ние, обикновените потребители, които нямаме милионни коледни бонуси като вашите мениджъри. Водим неравна борба с рекламата, която е заразила всеки възможен ефир, измислен от човек. Дори адблокерите подкупвате. Дори от геостационарна орбита се лее с тоновете. Интернет искахте да разделите на 2 - за богати, и за бедни, с много реклама. Само в ДНК няма реклама, засега. Просто защото нямате технологията за това. Помислете по въпроса - рекламата да не е толкова свирепо досадна *** и дразнеща. Милиарди се харчат за реклама, а ние се чудим как да се скрием от този всепроникващ смог. 10 мин. предаване, често с продуктово позициониране. 5 мин. реклама след това. Пълнометражен филм току се разпъне до 4 чАса. Тук е мястото за традиционна българска дългосвиреща, за която възпитанието ме възпира да ви поздравя.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още