The Balkan Hub е първо обединение на балкански комуникационни и маркетинг агенции и интеграционния бизнес процес в региона - включени са Румъния, Гърция, Сърбия, Северна Македония, Хърватска, България. Това съобщи в предаването "Светът е бизнес" на Bloomberg TV Bulgaria Катя Димитрова, управляващ партньор на Интерпартнерс груп.
“С нашето обединение очакваме България да се постави много по-ясно на картата на комуникационните услуги, коментира иницитивата тя. – Ако погледнем комуникационния бранш в България, на нашия пазар има мултинационални агенции и български компании. Вторите са появиха в последните десет години и прогресираха с креативност, задълбочена експертиза и с това, че не типизират проектите, а подхождат индивидуално."
По думите на Катя Димитрова в този смисъл значимостта на компаниите в този сектор в България е нараснала.
"От друга страна, забелязахме една положителна икономическа тенденция – все повече български компании започнаха да проявяват интерес към съседни пазари. Затова нямахме избора да не създадем партньорска мрежа в региона", посочи тя.
Според управляващия партньор на Интерпартнерс груп България се оформя като дестинация, от която услуги с добавена стойност се извършват за други пазари.
“Станахме домакин на много центрове в сферата на споделените услуги - счетоводство, дигитални услуги, транспорт, логистика, посочи Димитрова. – В съвременната комуникационна среда агенциите нямаме избор, освен да сме ориентирани към измерими резултати. Най-важно за една кампания е тя да има отражение върху крайната цел на клиента."
Катя Димитрова смята, че качеството на съдържанието е от съществено значение.
"Агенциите ползват платени механизми като инструментариум, но трябва да се плаща и за качество", подчерта още тя.
Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.