IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Пазарът на спортни стоки в България е за 200 млн. лв.

При големите компании той расте с 20-30 на сто, каза Красимир Цонов

11:46 | 18.09.19 г.
<p>
	<em>Снимка: Pixabay</em></p>

Снимка: Pixabay

Общият обем на пазара на спортни стоки в България възлиза на около 200 млн. лв., а в част от него се включват артикули, които се препродават от големите марки. Пазарът се разраства с 20-30% при големите компании. От първите пет големи такива в България четири са с чуждестранни собственици, като само Sport Depot е българска.

В момента е важно желанието на хората да са здрави, което включва и културата им за спорт, разкри като част от мегатенденциите в рамките на пазара на спортни стоки Красимир Цонов, изпълнителен директор на "Спорт Депо", в предаването "Бизнес старт" на Bloomberg TV Bulgaria.

"Спортът се развива успешно във всичките европейски страни, с които ние поддържаме контакти. Пускат се интересни продукти. Стоките, които се търсят за спорт, са свързани с бягане, колоездене, фитнес, йога, волейбол, футбол, баскетбол".

Красимир Цонов посочи, че компанията, която управлява, работи с няколко американски компании, които имат програми за реклама на продукти, които ще бъдат напълно рециклируеми.

"При нас онлайн търговията се развива паралелно с темповете на магазините със съвсем леката преднина на онлайн търговията", посочи гостът.

Вижте целия разговор във видеото на Bloomberg TV Bulgaria.

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 05:19 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Bloomberg TV виж още

Коментари

Финанси виж още