Общият обем на пазара на спортни стоки в България възлиза на около 200 млн. лв., а в част от него се включват артикули, които се препродават от големите марки. Пазарът се разраства с 20-30% при големите компании. От първите пет големи такива в България четири са с чуждестранни собственици, като само Sport Depot е българска.
В момента е важно желанието на хората да са здрави, което включва и културата им за спорт, разкри като част от мегатенденциите в рамките на пазара на спортни стоки Красимир Цонов, изпълнителен директор на "Спорт Депо", в предаването "Бизнес старт" на Bloomberg TV Bulgaria.
"Спортът се развива успешно във всичките европейски страни, с които ние поддържаме контакти. Пускат се интересни продукти. Стоките, които се търсят за спорт, са свързани с бягане, колоездене, фитнес, йога, волейбол, футбол, баскетбол".
Красимир Цонов посочи, че компанията, която управлява, работи с няколко американски компании, които имат програми за реклама на продукти, които ще бъдат напълно рециклируеми.
"При нас онлайн търговията се развива паралелно с темповете на магазините със съвсем леката преднина на онлайн търговията", посочи гостът.
Вижте целия разговор във видеото на Bloomberg TV Bulgaria.