Бизнес моделът, на който залага стрийминг платформата за аудио книги Storytel, включва мобилна апликация, чрез която достига до потребителите и работи на база на абонаментен принцип. Срещу определена сума на месец потребителите могат да слушат неограничено количество аудио книги. По отношение на съдържанието им основните групи, в които са разпределени книгите са 4. Това разказа Лиза Василева, регионален мениджър за България на Storytel, в предаването UpDate по Bloomberg TV Bulgaria.
"Най-голямото съдържание, което предлага платформата в основната група аудио книги е на съществуващи вече книги, превърнати с участието на актьори, режисьори и инженери в аудио книги", посочи Василева и допълни, че другата част от съдържанието на платформата е изцяло ново, ексклузивно подбрано за слушателите й.
Това са първите аудиосериали, които ще заживеят на платформата за нейните потребители и ще се разработват от български екипи, с развитие на действието в сезони от по 10 епизода. Работата на представителите в България с журналисти обогатява платформата с къси аудио жанрове, насочени към истории и биографии на известни личности, на компании, статии, които в печата или в уеб-пространството биха имали друг обем, тук ще се поберат в интервал от 45-50 минути, разказа Василева.
Последният формат, който не след дълго ще може да се намери на платформата, са кратките изложения с мениджмънт литература, която по думите на мениджъра също интересува потребителите.
"Нашата цел и мисия е да помогнем на все повече хора да достигат до качествено съдържание. Вярваме, че в България има интересни автори, които имат нужда от нови канали за достигане до нова аудитория, а от друга страна потребителите ще имат още един канал за развлечение или за научаване на нещо ново, ползвайки своя телефон или таблет докато пътуват, спортуват или си почиват, да чуят интересна история", каза Василева.
Целия разговор гледайте във видеото на Bloomberg TV Bulgaria.