Благодарение на Viber надминахме очакванията на бизнес контрагентите, с които работим и се отвориха нови възможности. Сега достигаме бързо до повече клиенти. Това каза съоснователят на компанията „Мобика“ Боян Димитров в ефира на Bloomberg TV Bulgaria.
Той уточни, че българските фирми са признателни за въвеждането на бизнес съобщения във Viber. Този вид алтернатива запълни пазарна ниша, хората с лекота и с желание преминават към известяване в месинджъри, посочи още Димитров.
Той припомни, че „Мобика“ е първата, която през декември 2017 г. започва да известява бизнеса със съобщения във Viber.
„Бизнес комуникацията се състои в това, че потребителите на определени услуги получават съобщения за неща, които ги интересуват – например куриерски пратки, изтичане на застраховки, за определени услуги на компании, продукти. Могат да бъдат рекламирани определени услуги и продукти. Това са поискани търговски съобщения, т.е. това не е спам“, обясни още Боян Димитров. Известията във Viber са два пъти по-евтини от цената на известяване със SMS, добави още той.
Според него най-често от известяването се възползват куриерски, застрахователни и кредитни фирми.
Вижте още във видеото.
преди 6 години не че тая ниша не беше отворена много преди вайбър ... ама карай, реклама да се прави ! отговор Сигнализирай за неуместен коментар