Виждаме преплитане на тенденциите за бурно развитие на онлайн търговията и търсенето на иновативна визия за промяна на традиционната офлайн среда, при което двете си взаимодействат по много интересен начин. Това коментира председателят на Комисията за защита на потребителите (КЗП) Димитър Маргаритов в предаването „Бизнес старт” по Bloomberg TV Bulgaria.
Според него хората търсят по-скоро хибридния модел. Те виждат, че наред с големите предимства онлайн пазаруването има и известни недостатъци, например рискът от разминаване между представянето на стоката и нейните реални характеристики.
По тази причина клиентите предпочитат да набележат нещо, но да имат възможността да отидат на място да го видят, да го изпробват и тогава да решат дали да купят.
Председателят на КЗП изрази мнение, цитиран от пресцентъра на комисията, че за т. нар. милениум поколение златното сечение между качеството и цената е определящо, а не само едно от двете.