Глобалният Център за компетентност на френската технологична компания Atos, който бе открит наскоро в София, е всъщност вторият най-голям Център за компетентност конкретно за SAP услуги. Затова той е изключително важен за компанията и е основен елемент в индустрията с потребителски стоки в световен мащаб. Това заяви в интервю за редактора на UpDate Калина Донкова Урсула Моргенстерн, Глобален директор „Бизнес и платформи” във френския концерн.
“Така че това е ключова инвестиция за нас. Ние се възползвахме от опита на настоящия ни екип, но също така искаме да използваме и този на новите ни служители, които искаме да привлечем в компанията. Те ще бъдат както хора с опит в SAP услугите, така и такива, които току-що завършили университет и които ще обучим като част от глобалната си програма за студенти. Освен това работим с компания като SAP, за да увеличим присъствието си в региона, но и в световен мащаб. Така ще можем да обслужваме всичките си клиенти в индустрията с потребителски стоки от България”, каза тя.
По думите ѝ българските компании имат възможност да изпреварят събитията и да инвестират в облачни технологии от самото си създаване. В индустрията има много опасения относно Защитата на личните данни, призна обаче Моргенстерн.
„Компании като нашата обаче могат да покажат как се преодоляват тези препятствия или предизвикателства. Смятам, че това е страхотна възможност за българските компании да започнат да инвестират и ние от Atos с глобалния център за компетенции в SAP, който също започва да използва все повече облачни услуги можем да изиграем роля в обучението и подкрепата на българската индустрия в преминаването ѝ към облачни услуги“, поясни мениджърът, която е една от най-влиятелните жени в технологичната индустрия.
Изминали издания на UpDate гледайте тук.
Следете UpDate и във Facebook.
Още видеа гледайте на сайта на Bloomberg TV Bulgaria.