През последните няколко години има бум в клубния бизнес у нас. Клубната и баровата култура са основа на нощния живот, който се практикува все по-масово и оттам печели и бизнесът в сферата. Това посочи управителят на столичните барове Terminal 1 и „Строежа“ Мартин Михайлов в ефира на Bloomberg TV Bulgaria.
Според него обаче трябва да се разшири аудиторията, за да могат да се случват още по-разнообразни събития.
По думите му развитието на бизнеса в последно време се дължи както на засилването на интереса към нощния живот в София от страна на много млади чужденци, които все повече посещават столичния град и той се превръща в тяхна любима дестинация, така и от повишилата се активност и желание за социален живот на българските младежи.
„Все повече се доближаваме до европейските стандарти“, категоричен е Михайлов.
Той напомни, че в началото повече се е разчитало на ентусиазма.
Михайлов на мнение, че трябва да се изгради достъпен за широката аудитория мейнстрийм, за да могат хората, които искат да задълбаят в своето меломанство, да се насочат в по-концентрирани групи, „да открият по-нестандартна музика, което става със слушане“.
Като проблем пред бизнеса все пак той очерта малките маржове на печалба, с които се работи, и които не позволяват на играчите на пазара да правят мащабни проекти.
Какви са прогнозите пред бизнеса, който осигурява забавления? Ще идват ли големи имена от шоу бизнеса в страната и как се включва България в конкуренцията? Оценяват ли се в страната ни българските изпълнители? Какви са правилата на концертите по морските курорти? Вижте повече във видеото!