От потребителите на транспортни услуги в България около 20-25% вече използват онлайн канали за поръчка. Това каза пред Bloomberg TV Bulgaria Атанас Шарков, собственик на Taxistars.
Той коментира, че преди четири-пет години онлайн платформата са ползвали предимно технологично ориентирани млади хора на възраст 25-30 години, а сега възрастовата група е между 25 и 50 години. По думите му сред потребителите на платформата засега преобладават мъжете, но през последните 6 месеца я ползват все повече жени.
"Потребителят има правото на информирани избор“, каза той. И разясни, че след всяко пътуване човек отбелязва колко е доволен и така всеки следващ потребител може да види рейтинга на съответния шофьор.
„Целта ни е да се създаде индекс на качеството. Не ограничаваме шофьорите, не се намесваме в избора на потребителите", допълни предприемачът.
Според него в момента транспортът не се управлява ефективно.
Шарков коментира, че за компанията му е трудно да прокарва иновациите през остарялата нормативна рамка.
Вижте още във видеото:
Можете да гледате още в сайта на Bloomberg TV Bulgariа.