IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Само масирана реклама ще доведе повече туристи у нас според експерт

Проблемът е базата да се напълни през юни и септември, каза Калин Драганов

11:40 | 27.05.16 г. 1
<p>
	<em>Снимка: БТА</em></p>

Снимка: БТА

Само една истинска масирана рекламна кампания ще доведе повече туристи в България. Това коментира Калин Драганов от Асоциацията на българските туроператори и туристически агенти в предаването "Бизнес старт" по Bloomberg TV Bulgaria.

Промяна в очакванията на туроператорите няма. През последните 10 години картината е една и съща. Около 2,5-2,7 милиона туристи реално посещават страната, а броят на нощувките е около 15 милиона всяка година.

По думите му през активния летен сезон туристи винаги е имало и ще има въпреки отлива от страна на руснаците. Но големият проблем според Драганов е в невъзможността на този етап да удължим сезона.

Проблемът е базата да се напълни през юни и септември, каза той. И допълни, че най-важното е да бъдат отделени нормални средства за реклама и имидж на България в чужбина, а не да се искат пари за това от бизнеса. "В останалите страни никой не иска от бизнеса да дава допълнителни пари за реклама".

По думите на експерта бюджетът за реклама е увеличен незначително в последните две години и е крайно недостатъчен.

„Увеличение с 2-3 милиона лева годишно няма да доведе повече туристи“, твърди експертът.

Затова и броят на туристите е един и същ. Докато не се отдели приличен бюджет за реклама, туристите в България ще бъдат 2,5 милиона и сезонът ще бъде шест седмици, категоричен е Драганов.

Атанас Димитров от Българската хотелиерска и ресторантьорска асоциация коментира подписания вчера меморандум с производителите на хранителни стоки в подкрепа на българските продукти.

"Целта е стокооборотът да остава в рамките на страната, за да се развива нашият производител". Според него сертификатът, който ще се издава от Министерството на туризма, е добър начин за реклама и предаване на послание към крайните потребители.

Още от разговора гледайте в Bloomberg TV Bulgaria

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 11:02 | 10.09.22 г.
Най-четени новини
Още от Bloomberg TV виж още

Коментари

1
rate up comment 0 rate down comment 1
ivaylo1
преди 8 години
Браво Евгения,открихме топлата вода.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още