IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Силното търсене на дамски дрехи разшири приходите на Marks & Spencer

Данните за продажбите ще донесат глътка въздух за британската компания, посочиха експерти

16:06 | 10.04.14 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: Ройтерс</em></p>

Снимка: Ройтерс

Най-големият британски търговец на дрехи – Marks & Spencer Group Plc (M&S), отчете значително покачване на търсенето на дамски стоки през първото тримесечие на 2014 г., съобщава Bloomberg.

По думите на главния изпълнителен директор на компанията Марк Боланд звеното за дамски дрехи е постигнало най-добрия си резултат в последните три години.

Приходите на M&S за четвъртото фискално тримесечие, приключило на 29 март, са се повишили с 1,3% в Обединеното кралство. Ръстът е спомогнал за покачване на общите продажби с 1,9%, посочиха от базираната в Лондон компания. В магазините, отворени преди най-малко една година пък продажбите на облекла са нараснали с 0,6 на сто.

"Хората купуват повече и по-добри продукти", а жените се насочват към "по-добрите цени на роклите", отбеляза Боланд. "Дори и обратната връзка, която получавате с промоциите, ни показва, че хората се насочват повече към по-качествените стоки", допълни той.

Данните за продажбите "ще донесат облекчение и много необходимата глътка въздух за екипа на M&S. Надяваме се, че това ще им даде увереност да продължат напред с по-радикални реформи на модния бизнес, които по наше мнение все още са необходими", отбеляза Нийл Сондърс, управляващ директор в лондонската изследователска компания Conlumino.

"M&S се справяше зле на пазара през последните месеци и заради това продължи да губи пазарен дял", допълни той.

"Отчетът за M&S изглежда добре и определено е малко по-добре, отколкото някои се опасяваха", заяви от своя страна Ричърд Maрууд, експерт от Axa Investment Managers.

Според последните информации M&S планира да отвори 250 нови магазина в международен план в следващите три години. Списъкът ще включва и хранителни обекти във Франция и Великобритания, както и допълнително разширяване в посока Китай. По думите на Боланд целта е ръст на печалбата извън Обединеното кралство с около 40 на сто.

Повече за M&S вижте в материала на Bloomberg!

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 09:17 | 10.09.22 г.
Най-четени новини
Още от Bloomberg TV виж още

Коментари

Финанси виж още