Акциите на търговецът на облекла Uniqlo вече се предлагат на борсата в Хонконг. Компанията има бизнес модел, подобно на този на H&M и Zarа, които винаги залагат на следващата модна тенденция.
Цените на облеклата с марка Uniqlo са умерени и привличат масовите потребители. Търсенето отвъд Океана е също толкова силно, колкото е и в региона на Азия и Тихия Океан. Ценовата политика, имиджът, дизайнът и дори самите магазини отличават бранда.
Миналата година Uniqlo, собственост на японския търговец на дрехи Fast Retailing, отвори още 6 магазина в САЩ. Целта на бранда е до 2020 г. да притежава 200 магазина в страната.
С какво Uniqlo привличат вниманието - вижте във видеото на Bloomberg.


ПП-ДБ искат да свалят охраната на депутатите и изцяло машинно гласуване
Бой в месарски магазин във Варна заради... предреждане
Дрешки, играчки, храна - с какви подаръци зарадваха кученцата от приюта в Каменар?
Туристическият сезон във Варна е застрашен
Как ще работи пункта за карти за градския транспорт във Варна по празниците?
Тейлър: Великобритания търси опита на американските VC
Тейлър: Великобритания е много силна в AI, финтех
Малко е трудно да се строят центрове за данни
Богати европейци ще могат да вземат заеми срещу луксозни автомобили
П. Димитров: Не очаквам да бъде приет нов бюджет до юни
Как Tesla печели невидимата война срещу шума
Пет коли, в които да инвестирате догодина
Land Rover пуска Defender в чест на Уинстън Чърчил
Изкуствен интелект направи кола от две скици
Надеждно и по-евтино: производители отново променят подхода си
Леонардо ди Каприо разкри защо не иска да режисира филми
Трамвай и автобус се удариха на "Ситняково"
Политолози: Радев трябва само да се появи на бял кон
Сашо Андреев със "Златен пояс": Новата награда е стимул