Досегашната история на авиопревозвача Scoot наистина е доста кратка – компанията извърши първи си полет преди по-малко от година и половина. Въпреки това бюджетният превозвач на Singapore Airlines успя да разшири своята мрежа до 13 дестинации (основно в Азия), а персоналът се покачи от едва 20 служители до около 520.
"Постигнахме една много агресивна експанзия по отношение на авиофлота, по отношение на транспортната мрежата и по отношение на работната сила", заяви главният изпълнителен директор на компанията Кембъл Уилсън.
Данните на авиооператора показват, че от юни 2012 г. до момента са превозени близо 2 млн. пътници, като компанията поддържа среден коефициент на натоварване малко над 80 на сто.
Новозеландецът Уилсън сподели, че си спомня как 12 месеца екип от четири души е работил по стартирането на компанията. "Това беше може би най-голямото предизвикателство – в началото всичко се случи въпреки липсата на средства и въпреки липсата на опит".
Ръководителите на Scoot оформят дългосрочни планове за развитието си. Перспективите включват разширяване в посока "икономически изгодните дестинации", както Уилсън ги определи – Китай, Индия, Австралия, Южна Корея и Япония.
Повече за компанията може да научите от материала на Bloomberg!