IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Намаленията могат да съсипят модния бранд завинаги

Секторът на луксозните стоки се нуждае от повече креативност, коментира бившият изпълнителен директор на Louis Vuitton Ив Карсел

15:28 | 08.10.13 г.
Намаленията могат да съсипят модния бранд завинаги

Намаленията и дискусиите за качеството на продуктуте могат „да съсипят бранда ви завинаги“, предупреди бившият изпълнителен директор и председател на  Louis Vuitton Ив Карсел, цитиран от електронното издание за мода Drapersonline.

Модният бранд може да има сезон с една „лоша колекция“ и да оцелее, но не бива да допуска компромис с качеството", коментира  Карсел, който беше начело на луксозната модна къща от 1989 до 2012, по време на Световния конгрес на търговците на дребно в Париж.

„Без качество може да унищожите бранда завинаги“, коментира той. - „Разпродажбите пък рушат имиджа ви на луксозна марка. Усещането за инвестиция у клиента се унищожава, когато той види същия продукт, преоценен в аутлет магазина“.

На въпрос как се е справял с непродадената стока в края на сезона, Карсел отговаря: „Това, което не е продадено, се унищожава. Ние трябва постоянно да подобряваме процеса по продажби“.

Карсел призова още за повече иновации и креативност в бранша с луксозни стоки.

„Като отгърна страница на модно списание, всеки път виждам момиче с чанта,“ коментира той, визирайки рекламните кампании на луксозните брандове.

„Луксът заслужава истинска креативност. История без иновации е скучна“, допълва още Карсел.

Още за това какво искат съвременните потребители вижте от видео файла и репортажа на Bloomberg.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 18:56 | 11.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Bloomberg TV виж още

Коментари

Финанси виж още