Дан Аман несъмнено е една от интересни фигури в автомобилния бранш. Той пое поста главен финансов директор в General Motors (GM) от Крис Лайдел на 1 април 2011 г. Част от кариерата му преди това преминава и в американския технологичен гигант Microosft.
При постъпването си на работа в GM той коментира, че търси нова работа с по-големи предизвикателства. И, разбира се, ги получи.
Част от усилията му през тези две години и половина бяха насочени към по-добро управление на бизнеса, оперативни и финансови резултати – с други думи генерирането на кеш.
По думите му финансовото звено на компанията – GM Financials, е предизвикало голям обем допълнителни продажби. То е дало на американския гигант по-голяма гъвкавост и е направило пазара по-конкурентен – както за клиентите, така и за дилърите.
Дан Аман oтбелязва, че компанията притежава мениджърски екип, който има свръх насоченост към продукта. "В цялото висше ръководство на групата се признава, че продуктът е най-важен и заслужава всички усилия. Това е ключът към успеха. Без значение дали работиш във финансите или в разработката на нови продукти. Най-важен е продуктът", отбелязва главният финансов директор.
Повече за бизнес перспективите пред GМ може да научите от интервюто на Bloomberg с главния финансов директор на компанията!