IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Минималната рекламна цена - още един важен фактор при онлайн пазаруването

Производителите определят минимални ценови прагове, за да контролират по-добре търговците

11:17 | 17.09.13 г.
Минималната рекламна цена - още един важен фактор при онлайн пазаруването

Още един фактор става все по-важен при онлайн пазаруването – минималната рекламна цена. Това е цената, която производителите на стоки договарят с онлайн търговците, че може да бъде рекламирана за определени продукти.

Минималната рекламна цена е и причината често в онлайн магазините потребителят да вижда цената на желания продукт едва когато го добави в кошницата. Това е и начин производителите да контролират търговците при продажбите.

Въпреки че не става въпрос за онлайн продажби, Apple също има практика да договаря минимални рекламни цени с търговци. Така компанията осъществява по-добър контрол и има право да спре доставките на магазини, които не спазват договорката.

Още за минималната рекламна цена вижте във видеото на Bloomberg

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 13:18 | 10.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Bloomberg TV виж още

Коментари

Финанси виж още