Едно от нещата, което е традиционно за тоталитарните режими по света, е склонността към използване на луксозни стоки. Така през 50-те години на миналия век се раждат митичните китайски автомобили Hongqi, или Червено знаме.
Днес познатата от близкото минало луксозна марка се завръща по пътищата след повече от 30-годишна пауза. Производителите от FAW Group Co пуснаха в продажба два нови модела, предназначени за потребителския пазар – Н7 и L7. Освен това компанията планира да инвестира най-малко 1,7 млрд. долара в разработването на коли до 2015 г.
FAW има подкрепата и на управляващите в Пекин. Луксозните возила са разгледани като продукт с висок потенциал, който може да се наложи на външните пазари и да донесе както материални, така и политически облаги на Поднебесната империя.
Ще може ли обаче бивш символ на китайския политическият елит да измести популярните чуждестранни луксозни марки като BMW и Audi? Вижте повече по темата в материала на Bloomberg!
преди 11 години Не знам до колко на външните, ама на вътрешния им пазар със сигурност могат да ги наложат отговор Сигнализирай за неуместен коментар