Швейцарският производител на навигационни устройства Garmin прогнозира резултати над очакванията на Wall Street, залагайки на продължаващата инерция на някои сегменти от неговия бизнес, предава Ройтерс.
Garmin произвежда носими устройства, предназначена за пазарна ниша от професионалисти, и се специализира в продукти с активиран GPS за нуждите на отбраната и развлечението, като начислява премия за своите продукти от висок клас.
Нейното бизнес предимство да е силно специализирана ѝ помогна да отблъсне конкуренцията от производители на смартфони като Apple и Samsung, които пуснаха носими устройства от висок клас, като Apple Watch Ultra и Galaxy Watch Ultra. В момента Garmin доминира в този сегмент.
За цялата 2025 г. Garmin очаква приходите ѝ да са приблизително 6,80 млрд. долара, над очакваните от анализаторите 6,72 млрд. долара, според данни, събрани от LSEG.
Компанията очаква да отчете коригирана годишна печалба от 7,80 долара на акция, което е над средната прогноза за 7,74 долара на акция.
Сегментът с продукти, ползвани на открито, който е най-големият за компанията по приходи, отбеляза силно търсене на своите часовници през празничното тримесечие, отчитайки тримесечни приходи от 629,4 млн. долара, което е значително над прогнозата за 585,6 млн. долара.
Приходите от автомобилния сегмент скочиха с 30% до 165,8 млн. долара, благодарение на ръста на продажбите на домейн контролери за производители на автомобили като BMW.
За тримесечието, завършило на 31 декември, Garmin отчете 1,82 млрд. долара приходи, над очакваните от анализаторите 1,7 млрд. долара, сочат данни, събрани от LSEG.
Печалбата достигна 2,41 долара на акция, докато анализаторите очакваха 2,03 долара на акция.