IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

CCS Insight: Apple може да пусне умен пръстен до 2026 г.

Компанията може да се изправи срещу Samsung и в този сегмент

08:31 | 09.10.24 г.
Умните пръстени на Oura. Снимка: Bloomberg L.P.
Умните пръстени на Oura. Снимка: Bloomberg L.P.

До 2026 г. Apple може да пусне умен пръстен, който да се конкурира с този на Samsung, според CCS Insight. Ходът ще засили фокуса на американския технологичен гигант върху здравето, пише CNBC.

Изказването е част от годишния  доклад с прогнози на CCS Insight, а ако се сбъдне, това ще бъде първият нов продукт на гиганта от Купертино след пускането на очилата Apple Vision Pro тази година.

„Здравето се превърна в основен стълб за Apple. Всъщност бих си позволил да прогнозирам, че в момента, в който Тим Кук реши да се откаже от контрола и да се пенсионира... бих искал да мисля, че едно от основните неща, които ще остави в наследство в Apple ще бъде свързано личното здраве,“ коментира главният анализатор в CCS Insight Бен Ууд.

„Като се има предвид колко дълбоко и лично е заинтересован Тим Кук от здравето, мисля, че пръстенът е много допълваща добавка за Apple“, посочва той, визирайки изпълнителния директор на Apple.

Ууд подчертава фокуса на Apple върху здравето предвид редица продукти – от Apple Watch с всичките му сензори до най-новите слушалки AirPods Pro 2, които могат да се превърнат в слухови апарати.

Подобно на умните часовници, интелигентният пръстен има вградени различни сензори за проследяване на здравни показатели като сърдечен ритъм.

Oura беше един от пионерите в тази сфера, но тази година Samsung пусна своя Galaxy Ring, предлагайки продукта до по-голяма група потребители, явно опитвайки се да навлезе повече в здравния сегмент.

Galaxy Ring струва 399 долара и допълва богатото портфолио от продукти на южнокорейския технологичен гигант, обхващащо от смартфони до умни часовници, докато компанията се опитва да държи потребителите заключени в своята екосистема.

Apple използва подобна стратегия при своя пакет от продукти. Пръстенът би добавил пореден продукт към това портфолио, казва Ууд.

За разлика от друга потребителската електроника, пръстените са сложни от гледна точка на търговията на дребно, защото хората имат пръсти с различна големина. Samsung предлага различни размери и цветове пръстени, а потребителите получават комплект с примерен размер, преди да закупят устройството.

Apple се различава от Samsung по това, че има голям отпечатък в търговията на дребно, включително чрез магазините ѝ, който би помогнал да продава пръстените на клиенти, смята Ууд.

„Също така смятам, че техният отпечатък на дребно е идеален за това, тъй като пръстените са сложни продукти за пускане на пазара“, допълва той.

Пръстените също така са модни артикули. Ууд твърди, че продуктите на Apple все още са привлекателни за пазара.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 08:31 | 09.10.24 г.
Най-четени новини
Още от Хардуер виж още

Коментари

Финанси виж още