Apple увеличава производството на своите очила за смесена реалност Vision Pro, като се подготвя да пусне устройството на пазара до февруари, твърдят източници на Bloomberg, запознати с въпроса.
От няколко седмици производството на новите очила върви с пълна пара в заводите в Китай, допълват източниците, пожелали да останат анонимни, защото нямат право да коментират информацията. Целта е бройките да са готови до края на януари, а дебютът на пазара на дребно да се случи през следващия месец.
В сряда компанията е изпратила имейл до софтуерните разработчици, в който ги насърчава да се „подготвят“ за Vision Pro, като тестват своите приложения с най-новите инструменти и изпратят софтуера си на Apple за обратна връзка. Това е пореден знак за наближаващата премиера.
Пускането на този продукт ще бъде едно от най-сложните напоследък, защото ще изисква изцяло нови стратегии за продажби и оборудване. Очилата имат персонализирани компоненти, които трябва да бъдат сглобени и опаковани на мястото на продажба. Това също е деликатен процес. Ако Vision Pro не паснат добре на главата на потребителя, устройството няма да показва добре съдържание и може да се стори много тежко на човека.
Vision Pro бележи началото на първата нова продуктова категория на Apple, откакто тя започна да продава умните часовници през 2015 г. Компанията има допълнителен натиск от това да продава на потребителите една все още нова концепция: смесена реалност, която обединява виртуална и добавена реалност. В момента Meta Platforms е лидер на пазара, но нейните очила все още не са станали масови.
Apple се фокусира върху това да направи добро първо впечатление. Това включва обновяване на магазините за продажба на дребно, които ще направи място за инвентар и нови приспособления за устройството, струващо 3500 долара. В допълнение към запасяването на магазините с очила, ще са нужни и аксесоари като ленти за глава, светлинни елементи и лещи с рецепта.
Множеството размери и конфигурации на Vision Pro ще изискват повече място за съхранение. А Apple ще се нуждае от нови зони за демонстрация и места, на които служителите да опаковат очилата с аксесоарите с точни размери.
Проблеми с производството в последния момент и други пречки, разбира се, биха могли да изместят планирания график. Говорителка на базираната в Купертино, Калифорния, Apple е отказала да коментира въпроса.