IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Nikkei: Производството на Apple Watch е забавено

Това не е първият път, в който компанията среща подобни трудности

10:13 | 01.09.21 г.
<p>
	<em>Снимка: Bloomberg L.P.</em></p>

Снимка: Bloomberg L.P.

Производството на най-новите умни часовници на Apple е забавено заради сложния им дизайн, писа бизнес ежедневникът Nikkei, цитирайки източници, запознати с въпроса.

Производителите на Apple Watch са започнали производство в малък мащаб миналата седмица, но са се сблъскали с трудности в постигането на достатъчно добра производствена продуктивност, допълва изданието, цитирано от Ройтерс.

Производството на умния часовник временно е било спряно, докато Apple и нейните поддоставчици се опитват да разрешат проблема и да сертифицират дизайна, преди да се премине към масово производство, гласи статията.

Технологичният гигант трябва да представи умния си часовник заедно с новите си модели iPhone в следващите седмици, но проблемите могат да засегнат плановете за доставките след премиерата, пише Nikkei.

Apple е отказала да коментира въпроса.

Очаква се устройството да има по-голям екран и по-бърз процесор, писа Bloomberg. Новата линия часовници на компанията вероятно ще носи името Apple Watch Series 7.

Според Bloomberg това няма да е първият път, в който Apple Watch има проблеми с производството. Първата версия през 2015 г. беше забавена заради подобни предизвикателства. Но тъй като Apple все още не е обявила дата на излизането на Apple Watch Series 7 на пазара, тя все още има опции. Тя може да обяви по-късна дата за доставки или по-малка бройка.

Новите часовници разполагат с технология, която доближава дисплея по-близо до стъклото за покритие, като използва специална техника за ламиниране, писа по-рано Bloomberg. Именно дисплейният слой може да причинява част от продуктовите неволи, твърди източник.

Apple разчита на новата линия, за да увеличи привлекателността на умните часовници и да продължи да подкрепя една продуктова категория, която е сред най-бързо растящите ѝ. Компанията генерира повече от 11% от своите приходи от носими устройства, продукти за дома и аксесоари през последната фискална година, спрямо 4% през 2015 г.

По данни на Bloomberg тазгодишните часовници ще са с два размера – 41 милиметра и 45 милиметра, спрямо 40 и 44 милиметра при предходното поколение. Това ще е вторият път, в който Apple увеличава размера на дисплея, след като направи същото с Apple Watch Series 4 преди три години.

Според Nikkei проблемите с Covid-19 са допринесли за продуктовите предизвикателства. Изданието не разкрива кои са източниците му.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 03:20 | 14.09.22 г.
Най-четени новини
Още от Хардуер виж още

Коментари

Финанси виж още