Пандемията е засилила използването на технологични джаджи в средностатистическото американско домакинство в САЩ до 25 свързани устройства, спрямо 11 през 2019 г., включително лаптопи, смартфони, устройства за стрийминг, интелигентни телевизори, слушалки и игрови конзоли, става ясно от нов доклад на Deloitte.
Домът на американците се превърна в център на дейности на фона на ученето от вкъщи, играенето на онлайн и работа на възрастните от дома, които провеждат много видео разговори, пазаруват дигитално и провеждат виртуално срещи дори с лекари.
„Началото на пандемията на COVID-19 беше като машина на времето, която внезапно ни задвижи десетки години напред в бъдещето“, казва Пол Силвърглайт, заместник-председател на Deloitte, мултинационалната компания за консултантски услуги, цитиран от Ройтерс.
„Това промени начина, по който взаимодействаме с нашите свързани устройства, като в крайна сметка помага на потребителите, доставчиците на здравни услуги, образователните специалисти, технологичните иноватори и други да се адаптират и дори да създават нови иновации за ежедневието ни", казва той.
Фитнесът се появи като ключова тема в проучването на Deloitte, като 58% домакинствата са разполагали с интелигентен часовник или фитнес тракер, докато 14% от собствениците на устройства са купили своите фитнес приспособления след началото на пандемията.
Около 55% от хората използват своите приспособления за измерване на стъпки при ходене и спортни постижения, проследяване на състоянието на сърцето и наблюдение на съня и калориите.
На фина на увеличаването на броя на устройствата над една трета от анкетираните признават, че се чувстват затруднени от високия брой устройства и абонаменти, които трябва да управляват.