IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

LG преструктурира мобилния си бизнес

Компанията иска да аутсорсне производството на ниския и средния си клас смартфони

15:39 | 07.12.20 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка:&nbsp;SeongJoon Cho/Bloomberg</em></p>

Снимка: SeongJoon Cho/Bloomberg

LG Electronics обяви, че е преструктурирала своето подразделение за мобилни телефони, за да увеличи аутсорсинга на ниския до среден клас смартфони. Според анализатори това е опит за намаляване на разходите и по-сериозна конкуренция с китайските играчи, предава Ройтерс.

Бизнесът на LG с мобилни комуникации, който генерира оперативна загуба през 22 поредни тримесечия, е дал ново право на производство на оригинален дизайн (ОDM), обяви говорителка на южнокорейската компания.

Това се отнася до аутсорсинга на дизайн и производство на смартфони, като LG поставя своята марка върху продукта.

Освен това компанията е премахнала няколко научноизследвателски и производствени позиции и е направила промени в други, допълва говорителката. По думите ѝ това е част от усилията за фокусиране върху собствената развойна дейност и производството на премиум смартфони, а ниския и средния клас устройства ще се правят чрез въпросния външен ODM.

Въпреки че се класира на трето място на световния пазар на смартфони през първото тримесечие на 2013 г. по данни на Strategy Analytics, днес LG дори не попада в топ 7 в света през третото тримесечие на тази година. Тя загуби позиции от китайски производители на смартфони като Huawei, Xiaomi, Oppo и Vivo, сочи информация на Counterpoint.

“Тя знае, че се конкурира с китайски играчи, не с Apple или Samsung, и се опитва да добави към стойността на по-ниския си клас модели заради цената, като използва производители на оригинален дизайн, които китайските фирми използват“, твърди Том Кан, анализатор в Counterpoint.

Според него дори и LG сама да произвежда своите продукти, без маркетингова стратегия тя не може да победи срещу китайските фирми, които са особено добри в тази област.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 13:55 | 14.09.22 г.
Най-четени новини
Още от Хардуер виж още

Коментари

Финанси виж още