Очилата на Amazon, които позволяват на потребителите да говорят с Alexa, стават достъпни за всички, пише CNBC.
Новите Echo Frames струват 249,99 долара, а доставките им ще започнат на 10 декември. Amazon представи Frames на годишното си хардуерно събитие миналата година, но очилата бяха налични само за потребители с покани.
Amazon е направила подобрения във второто поколение Echo Frames на база на обратната връзка от онези, които са тествали очилата до този момент.
В подобренията попадат с 40% по-дълъг живот на батерията, функция за автоматично изключване, когато очилата не се използват, с цел удължаване живота на батерията, по-добър „VIP Filter”, който сега не просто позволява приоритизирането на известия от определени приложения и контакти, но показването на такива от календар и съобщения от групи. Добавена е и функция „Auto Volume”, която автоматично коригира силата на звука на база на околните шумове. Echo Frames пристига и в три нови цвята: зелен, син и класическо черно.
Стъклата на очилата са нормални, но Amazon заяви, че потребителите могат да си поставят такива с диоптър в магазин LensCrafters.
Потребителите, които са си купили първото поколение Echo Frames с покана, ще могат да се сдобият с подобрената версия за 70 долара, обяви компанията. Говорител на Amazon отказва да разкрие колко потребители са купили очилата в рамките на програмата, изискваща покани.
Умните очила на Amazon са само един от примерите за новите попълнения на бързо растящия пазар на носими устройства, който все повече привлича потребителите. Именно този сегмент се превръща във все по-важен за играчи като Apple, която се опитва да стане по-малко зависима от своите смартфони, залагайки на слушалки, аксесоари и услуги.