Sony наблюдава значително търсене на новата ѝ конзола PlayStation 5 (PS5) в рамките на предварителните поръчки, обяви гейминг директорът на компанията, докато потребителите бързат да си осигурят следващото поколение от прочутото устройство преди премиерата на 12 ноември, предава Ройтерс.
В първите 12 часа след пускането на предварителните поръчки японската технологична компания е продала толкова много конзоли PS5 в Съединените щати, колкото през първите 12 седмици на предишното устройство PlayStation 4, разкри Джим Раян, главен изпълнителен директор на Sony Interactive Entertainment.
“Търсенето, изразено чрез нивата на предварителните поръчки, е много, много голямо“, коментира Раян пред Ройтерс.
Sony, която продаде над 100 млн. бройки PS4, има за цел да убеди базата си от потребители да премине към по-новото ѝ устройство, за да играе заглавия като “Marvel’s Spider-Man: Miles Morales” с подобрена графика, звук и обратна връзка от новия контролер.
Премиерата се случва в разгара на пандемията на Covid-19, която подкрепи приходите на гейминг компаниите, но засегна мрежите за търговия на дребно, повлия негативно на разработката на игри и на веригите на доставки в света.
„Възможно е част от хората, които искат да купят PS5 в деня на премирата, да не успеят да намерят бройка“, предупреждава Раян, допълвайки, че компанията „работи повече от всякога“, за да осигури достатъчно голяма доставка за празничното пазаруване в края на годината.
Sony изгради мрежа от вътрешни студиа, които разработват ексклузивни за нея игри, като “Ghost of Tsushima” от Sucker Punch Productions. Целта на тази стратегия е да се бори с конкуренти като Xbox на Microsoft, но и от нови играчи, навлизащи на пазара.
преди 4 години С новите видеокарти тия плей-стейшъни стават пари на вятъра!Якичък процесор, ново поколение видеокарта и всички настройкиавтоматически стават на: Ultimate... отговор Сигнализирай за неуместен коментар