Logitech работи на пълни обороти, за да е готова за задаващата се треска около новата учебна година, докато образователните институции се подготвят за несигурната среда на онлайн образование във времена на коронавирус. Това обяви главният изпълнителен директор на компанията за компютърна периферия Бракън Даръл, цитиран от CNBC.
„Работим като луди, за да сме сигурни, че имаме достатъчно продукти, особено за колежите и за образованието от всички степени“, посочва той. „Наистина увеличихме капацитета си за уебкамери, за да сме сигурни, че сме готови за това, което се задава“.
Училищата и колежите се опитват да намерят начини да учат децата в среда, която призовава за социално дистанциране, за да се ограничи разпространението на новия коронавирус. С наближаването на есента се засилват дебатите за това дали институциите в САЩ трябва да извикат учениците в класните стаи, обучението да премине изцяло онлайн или да се заложи на хибриден модел.
Ако се ограничат посещенията в училище, търсенето на компютърни продукти, които да помогнат за онлайн образованието, ще скочи неимоверно. На база на тримесечния отчет на Logitech, който излезе вчера, Factset твърди, че бизнесът на компанията с уебкамери е нараснал повече от два пъти спрямо година по-рано.
Бизнесът с аксесоари за iPad също е скочил с 20%, а Даръл твърди, че в бъдеще очаква „дори по-голям ръст“.
„Смятам, че образованието ще бъде много голям сегмент за нас“ и „това включва уебкамери, мишки, клавиатури и други, така че сме оптимисти за образованието“, коментира още той.