IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Продажбите на умни гривни и часовници растат в глобален мащаб

Сред ключовите двигатели на този растеж е китайската компания Xiaomi

10:30 | 15.12.19 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: Архив Ройтерс</em></p>

Снимка: Архив Ройтерс

Apple може да доминира в разговорите за носимите устройства в Съединените щати, но нещата изглеждат далеч по-различно в другия край на света. В Азия гиантът е Xiaomi, пише TechCrunch. 

Според нови данни на Canalys китайският производител е ключов двигател на глобалния растеж в тази продуктова категория. 

През третото тримесечие доставките на умни гривни и часовници са нараснали с 65 на сто на годишна база. 

Xiaomi продължава да оглавява списъка с още по-впечатляващите 74% ръст спрямо миналата година. Това дава на компанията 27% дял от общия пазар на смарт гривни - най-големият от 2015 г. 

Ключови за успеха на компанията се оказаха ниските цени, които ѝ помогнаха да увеличи продажбите си в Китай с 60 на сто. Стратегията на компанията беше използвана и от конкуренти като Samsung и Fitbit, които започнаха да предлагат по-евтини устройства, за да привлекат потребителите, особено в Азия.

Huawei записва значителен ръст през тримесечието, както и 243% на годишна база, благодарение на силните си продажби на вътрешния пазар - Китай. Тези данни помогнаха на компанията да си извоюва третото място в глобален мащаб, нареждайки се веднага след Fitbit. 

Дори Apple предлага по-евтини устройства, като за целта продължава да продава по-старите си модели Apple Watch за около 200 долара. Новите устройства от висок клас на компанията все пак продължават да доминират. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 13:28 | 13.09.22 г.
Най-четени новини
Още от Хардуер виж още

Коментари

Финанси виж още