Доставчикът на Apple Samsung Display обяви, че ще инвестира 13,1 трлн. вона (11 млрд. долара) в производствени звена и проучвания, за да подобри продуктовата си линия. Това се случва в момент, в който компанията се бори с презапасяването заради слабото търсене на смартфони и телевизори по света, предава Ройтерс.
Звеното на Samsung Electronics заяви, че до 2025 г. ще похарчи 10 трлн. вона за различни звена, а останалата част ще вложи в развойна дейност, за да създаде по-модерни дисплеи.
Новината за инвестицията беше обявена в момент, в който южнокорейските производители в този сегмент се борят със забавеното търсене на течнокристални дисплеи за телевизори и смартфони, с нарастващата конкуренция от китайските играчи, както и от насочването на големите им клиенти към OLED екрани.
11-те млрд. долара разходи в следващите пет години ще бъдат фокусирани върху превръщането на една от производствените линии за LCD екрани в Южна Корея в такава за масово производство на по-модерни екрани, обяви Samsung Display.
Samsung е спряла LCD линията през септември.
Компанията управлява шест производствени линии за дисплеи, включително една за LCD екрани в Китай.
„Компанията ни планира да преодолее кризата в индустрията за екрани чрез активни инвестиции“, посочва тя.
Южнокорейският президент Мун Дже-Ин и заместник-председателят на Samsung Лий Дзие Юн, който е наследник на конгломерата Samsung Group, присъстваха на цермония за обявяване на инвестицията в едно от производствените звена на Samsung Display в Южна Корея.
Samsung планира да започне работа в обновената производствена линия от 2021 г., с месечен капацитет от 30 000 бройки.