Американският технологичен гигант Apple изглежда е решил много сериозно да заложи на новата си стрийминг и новинарска услуга, след като за пръв път наруши традицията с представянето на част от най-новия си хардуер, пише CNBC.
По-рано тази седмица някак между другото бяха обявени новите версии на iPad Mini, iPad Air и AirPods. Тяхната презентация премина нетипично за компанията от Купертино, която обичайно залага на шумни спектакли, за да покаже на света новите си хардуерни предложения.
Идеята този път, по всичко личи, е на официалното шоу в Купертино в края на март да се акцентира основно върху софтуерната линия на компанията - а именно на новата услуга за стрийминг, с която Apple ще се опълчи на Netflix и сие.
Запознати с идеята смятат, че най-вероятно ще има нещичко останало от джаджите и за шоуто. Слуховете са, че най-накрая на бял свят ще се появи дългоочакваното безжично зарядно устройство AirPower. Не е изключено да видим и първото подобрение от 2015 г. насам за iPod Touch.
„Новата видео и новинарска услуга може и да съживи малко продажбите на iPhone, но едва ли ще има голямо влияние върху финансовия резултат на Apple“, смята Роб Хал, анализатор за Goldman Sachs.
Целия анализ четете в сайта на Bloomberg TV Bulgaria!