Японският технологичен гигант Sony повиши маркетинг директор до позицията на нов ръководител на бизнеса ѝ с PlayStation – втората промяна в мениджмънта на едно от най-важните подразделения за по-малко от две години, предава Bloomberg.
Джим Раян ще стане президент на Sony Interactive Entertainment от 1 април, след като преди това ръководеше екипите по продажби и маркетинг на звеното, обяви базираната в Токио компания.
Той ще застане на мястото на Джон Кодера, който ръководеше подразделението от октомври 2017 г., след като дългогодишният му предшественик напусна.
Промените в управлението се случват в ключов момент за Sony, която се подготвя да пусне наследника на конзолата PlayStation 4 тази година.
Книжата на Sony понижиха стойността си с 11% миналата седмица, след като компанията отчете по-лоша печалба на подразделението за видео игри от очакваното, което подчертава намаляващата привлекателност на PS4, навлизаща в шестата си година.
„Реших да променя мениджърската стуктура на SIE, за да се уверя в устойчивата еволюция на платформата PlayStation и в бъдещия растеж на мрежата ѝ“, коментира Кен Йошида, главен изпълнителен директор на Sony.
Цената на акциите на Sony намаля с 1,1% в Токио, а от началото на годината е спаднала с 8,9 на сто.