Nintendo Co. отваря втория си основен официален магазин, този път на домашна територия, като се стреми да разшири привлекателността на своя хардуер и софтуер, предава Bloomberg.
Наречен Nintendo Tokyo, магазинът ще отвори врати тази есен в района на Шибуя. В допълнение към конзолата Switch, игри и други продукти това ще бъде пространство „за провеждане на събития и предлагане на възможности за игри“, се казва в изявление на базираната в Киото компания в петък. Първият магазин на Nintendo отвори врати като магазин за Pokemon през 2005 г. в Нюйоркския Rockefeller Center и оттогава се ребрандира.
Nintendo също така планира да открие атракциони в тематичните паркове Universal в Осака, Орландо и Холивуд. Освен това компанията възнамерява да участва в по-големи турнири по е-спорт, където геймърите се събират и се състезават.
Повече магазини на Nintendo биха могли да помогнат за повишаване на привлекателността на Switch, който изпитва трудности да привлече по-широк кръг потребители. В четвъртък Nintendo намали прогнозите си за доставките за конзолата, която може да се използва у дома или в движение.
Магазините на Apple Inc. например са добре известни със своя дизайн и доходност, а Sony Corp. и Microsoft Corp. също имат присъствие чрез физически магазини за търговия на дребно от години, за да показват своите продукти и да продават хардуер.
Магазинът на Nintendo в Япония ще има собствен етаж в нов универсален магазин, който ще бъде възстановен на премиум място в Шибуя, район на Токио, оживен от многото тийнейджъри, пътуващи и търговци на дребно.