IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

LG Display се върна в зоната на печалбата

Според анализатор обаче добрите данни от OLED поделението са временни, а сезонното покачване на цените ще се забави през четвъртото тримесечие

16:42 | 24.10.18 г.
Автор - снимка
Създател
<p>
	Снимка: Ройтерс</p>

Снимка: Ройтерс

Южнокорейският поддоставчик на американския технологичен концерн Apple LG Display успя през третото тримесечие да се върне в зоната на печалбата благодарение преди всичко на възстановяващите се цени на LCD панелите, предава Ройтерс. Подкрепа производителят намира и в по-слабата местна валута – вона.

През третото тримесечие печалбата възлиза на 140 млрд. вона (123,2 млн. долара). Анализаторите в анкета на Refinitiv очакваха печалба от 79 млрд. вона. През второто тримесечие LG Display отчете загуба от 228 млрд. вона.

Приходите спадат с 12 на сто на годишна база до 6,1 трлн. вона.

Цените на 50-инчовите (127 см) LCD дисплеи започнаха да се възстановяват през август, достигайки 117 щатски долара, след като през юни слязоха до рекордно ниското ниво от 109 долара, става ясно от данните на WitsView, част от TrendForce.

По-скъпият бизнес с OLED телевизионни панели генерира печалба през третото тримесечие, подкрепен от ръста на обема на продажбите, пояснява LG Display. Компанията не разкрива размера на печалбата.

Ео Кю-джин, анализатор в eBest Securities, заяви, че бизнесът с OLED не полага достатъчно усилия, за да увеличи печалбата, а сезонното покачване на цените ще се забави през четвъртото тримесечие.

Компанията е вторият по брой доставки производител на големия LCD пазар след китайската BOE Technology Group Co Ltd, показват данни на IHS Markit от този месец. 
 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 16:42 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Хардуер виж още

Коментари

Финанси виж още