Главният изпълнителен директор на Tesla Илон Мъск заяви, че Model 3 ще получи актуализация, след като влиятелното списание Consumer Reports заяви, че открива някои "големи недостатъци" при спирането на електрическия автомобил и "затруднения за използването" на сензорния екран. В отговор на изявлението на Мъск списанието публикува изявление, в което хвали Tesla, че взема насериозно критиката.
В ревюто си, публикувано в понеделник, CR казва, че Model 3 има много плюсове, но също и някои „големи недостатъци“, които са в основата той да не бъде възнаграден с препоръка от Consumer Reports.
Един от най-големите проблеми на Model 3 е изключително дългият спирачен път. Обяснението на Consumer Reports е, че Model 3 се нуждае от 46,3 метра за спиране на място от скорост 96 км/ч. В публикацията се казва, че този спирачен път „е много по-лош от на всяка друга модерна кола, която сме тествали“. Това е само с 2,1 метра по-малко от спирачния път на Ford F-150.
И както е свикнал да прави, Мъск изрази недоволството си от доклада на CR в поредица от туитове. Първоначално той нарече доклада „много странен", като заяви, че спекулациите в него лесно могат да бъдат отстранени чрез актуализацията на софтуера "безжично". Той също така поставя под въпрос методите за тестове, особено при тестовете за аварийно спиране. И твърди, че CR е провел своите тестове с "ранен модел на производство" на Model 3 и би поискал организацията да тества отново с по-нова версия.
Мъск обеща компанията да поправи проблема "след няколко дни" с актуализация на фърмуера". "Ще бъдем готови за няколко дни, а за по-нататъшно усъвършенстване можем да подобрим спирачното разстояние отвъд първоначалните спецификации", пояснява Мъск.
Освен за дългия спирачен път Model 3 е критикуван за позиционирането на всички контролери и дисплеи на 15-инчовия сензорен екран. Consumer Reports не одобрява също твърдата возия на автомобила, както и недостатъчно комфортните задни седалки и прекомерно високия шум от вятъра, чуващ се в купето.
Очевидното обаче не може да се отрече: Model 3 постига най-дълъг пробег с едно зареждане сред електромобилите, тествани от Consumer Reports: 563 км.
преди 6 години Дедо Сорос всъщност направи нещо по-добро от това да подпре Тесла. Купи си конвертируеми облигации и то в момента когато цената им падна. Падежът им доколкото разбрах е догодина. Така Дедо е сравнително защитен при фалит, но ако случайно акциите отлетят в небесата, ще отлети и той. Ако компанията фалира Дедо ще е първи на опашката за парче от активите на Тесла :)За сведение заедно с облигациите на Тесла, Сорос си е купил и акции на Амазон и Нетфликс (акции срещу облигации). Кажи ми за какво си си похарчил парите, за да ти кажа какви са ти приоритетите :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Що е за нещо американско, половината носи ЩЕ...То и комунизма ЩЕШЕ да идва, м'а не доде! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Отново "ще", отново "Мъск обеща"... Спрете се бре хора! Скоро очаквам статии "Мъск си бръкна в носа и изкара злато". Разбирам, че дядо Сорос му удари едно рамо и трябва да има ефективна медийна подкрепа, ама айде не по 2 статии на ден. :] отговор Сигнализирай за неуместен коментар