Носимите устройства са трудна категория. Някои от най-големите имена в света на технологиите се опитаха да пробият в тази област и се провалиха, а тези, които се превърнаха в неин синоним, се борят, за да продължат напред.
Adidas е поредната компания, която научи този урок по трудния начин, пише TechCrunch.
Производителят на спортни обувки затваря своето звено за дигитални спортни продукти и преструктурира останалите си дигитални начинания, потвърди говорител на компанията.
“За да продължим нашата дигитална трансформация и да спечелим потребителите в тази динамична бизнес среда, ние променихме стратегическия си подход в дигиталната сфера, засилвайки нашия фокус върху дигиталните преживявания”, коментира Adidas. “Ще спрем нашата отделна организация за дигиталните спортове и ще консолидираме екосистемата от приложения на Adidas, фокусирайки усилията си в два силни платформени бранда: Runtastic и The Adidas App. Интегирахме дигитални процеси във всички части на нашия бизнес и ще продължим да развиваме нашата дигитална експертиза по по-интегриран начин”.
В края на миналата година компанията се отказа от мечтите си за самостоятелен спортен часовник.
“Няма да видим нов спортен часовник от Adidas за известно време”, коментира тогава компанията. Както беше обещано, бяха планирани допълнителни устройства, включително фитнес тракера Chameleon.
По-рано тази година компанията беше обявена за партньор на новия умен часовник на Fitbit. Въпреки че устройството получи смесени отзиви, този тип сделки са полезни и за двете страни. Те дават на Fitbit известен партньор за устройството, а Adidas получава платформа за дигиталните услуги, в които иска да расте.
Този вид партньорства се доказа като полезен за Nike в миналото, благодарение на дългогодишното ѝ сътрудничество с компании като Apple.