1 млн. очила за виртуална реалност са били продадени в рамките на тримесечието, завършило на 30 септември, сочи нов доклад на Canalys, цитиран от VentureBeat. За първи път в рамките на едно тримесечие се продават толкова много устройства от този тип.
Какво доведе до набирането на такава инерция? Свиването на цените, твърди Canalys.
“Навлизането на виртуалната реалност в потребителския сегмент е силно зависимо от цената и стратегията на Oculus за намаляване на цените определено помогна“, коментира анализаторът на Canalys Винсент Тилке.
В рамките на третото тримесечие Sony си извоюва мястото на лидер по пазарен дял, с 490 хил. продадени очила PlayStation VR. Oculus на Facebook е номер две със своите 210 хил. продадени очила Rift. На трето място се нареди HTC, която е продала 160 хил. устройства Vive VR.
Тези три компании доминират, като държат около 86% от пазара на очила за виртуална реалност за третото тримесечие.
Тилке посочва, че намалената цена на Rift (399 долара) през лятото е помогнала за насърчаване на продажбите на очилата. Този успех накара Oculus окончателно да свали цената до това ниво този месец.
Междувременно по-активното използване на очила за виртуална реалност в Япония насърчава Sony.
„Sony е добре позиционирана да се възползва от нарастващия интерес от виртуалната реалност“, коментира анализаторът на Canalys Джейсън Лоу. „Sony доминира на японския пазар на очила за виртуална реалност, откакто пусна PlayStation VR, завземайки над 80% дял“.
преди 7 години Откачен свят ... правят всичко за да затворят очите на човека , да не може да види как го изработват ! отговор Сигнализирай за неуместен коментар