Спомнете си всички фанфари, с които Snap представи своите очила Spectacles. Оказва се обаче, че продуктът се продава с по-бавен темп, отколкото някой би предположил, пише TechCrunch.
От сцената на Vanity Fair Establishment Summit главният изпълнителен директор Евън Шпигел разкри, че компанията е продала „над 150 хил. бройки“ от очилата Spectacles. По-интересното е, че Шпигел сравнява тези продажби с продажбите на първия iPod, посочвайки, че Spectacles са продали повече бройки от устройството на Apple.
Освен това Шпигел повтори неколкократно, че устройството е първият опит на Snap в създаването на хардуерно подразделение, което да свързва софтуера на компанията със специално създадени устройства.
"Ние смятаме, че хардуерът ще бъде важна част от предоставянето на преживявания на нашите потребители може би цяло десетилетие“, коментира Шпигел.
Миналия месец Snap потвърди промените в мениджмънта на хардуерната си лаборатория, след като Bloomberg писа за съкращения на работни места.
Макар че първите новини за появата на устройството се появиха през октомври 2016 г., то беше пуснато в продажба онлайн чак през февруари 2017 г., а дотогава цялата еуфория около очилата беше отминала, а празничният сезон беше изтекъл отдавна.
Шпигел не е потвърдил дали следващият хардуерен продукт на компанията ще бъде втора версия на Spectacles, но TechCrunch преди време писа, че компанията разработва именно това, като новият продукт може да включва интегрирана добавена реалност.