Sony Corp. обяви, че продажбите на игровите конзоли PlayStation 4 са надхвърлили 50 млн. бройки към 6 декември тази година, подпомогнати от търсенето в края на годината заради коледните празници, предава Ройтерс.
PlayStation 4, която се появи на пазара в края на 2013 г., е най-бързо продаващата се конзола на Sony.
“Наистина ще сме щастливи, че общността около PS4 продължава да се разраства от пускането на конзолата преди три години“, коментира президентът и главен изпълнителен директор на Sony Interactive Entertainment Андрю Хаус, цитиран от The Tech Portal.
Той обеща, че компанията ще продължи да представя най-доброто преживяване, свързано с игри. Освен това компанията ще се фокусира върху развиването на екосистемата около PlayStation 4.
Наскоро Sony пусна нова версия на PlayStation 4, наречена PlayStation 4 Pro, която струва 400 долара. Това е най-мощната конзола, която компанията е пускала до момента. Новото устройство е по-голямо от предишния модел, има същата операционна система и поддържа същите игри и приложения, но е насочено към собствениците на 4K телевизори, които търсят по-висока резолюция и графика.
Вчера Sony обяви, че през следващата фискална година ще пусне на пазара още шест мобилни игри, надявайки се, че собствените ѝ франчайзи ще повторят успеха на Pokemon Go.