Запечатването на приятните моменти от летните почивки, важните бизнес и лични събития все повече се превръща в отговорност на смартфоните, а не толкова на компактните фотоапарати и стандартните видеокамери.
Huawei Consumer Business Group отдавна акцентира върху този факт и обръща все по-голямо внимание на камерите в своите устройства, а това личи особено при новия ѝ флагман Huawei P9, който се появи на пазара през април тази година.
Устройството беше представено на специално събитие в Лондон, а на преден план излезе новината, че камерата е дело на съвместното партньорство с една от престижните луксозни марки в областта на фототехниката – германската Leica.
Освен че посегна към двойната задна камера с 12 MP сензори, Huawei заложи на лек и приятен интерфейс, който е изключително интуитивен, така че преходът към новото устройство не би представлявал никаква трудност за самите потребители.
Къде се крие тайната на двойната задна камера? В това, че разполага с два сензора – един за улавянето на цветове и един за повече детайли, извлечени от монохромните изображения. В резултат от това снимките са с много по-реалистични цветове, по-добро качество и яснота. Това важи с пълна сила и за кадрите, които се правят при по-слаба осветеност, дори тези, направени с предната камера. Последното се дължи на по-големия размер на пикселите – 1,25 μm. Така телефонът улавя от 90 до 270% повече светлина от обикновените смартфон камери, а това го прави перфектен за запечатването на красивите изгреви и залези, докато сте на почивка.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.