Nokia намали цената на своята камера за виртуална реалност OZO с 25% спрямо първоначалната, обяви финландската компания, цитирана от Ройтерс.
Nokia, чийто основен бизнес е мрежовото телекомуникационно оборудване, започна да продава камерата по-рано тази година, като първото устройство, създадено от нейния дигитален медиен бизнес – една от надеждите на компанията за бъдещ растеж.
След като стартира продажбите на OZO на цена от 60 хил. долара в САЩ и Европа, сега Nokia предлага устройството за 45 хил. долара. Освен това разкри, че насочва камерата към китайския пазар през следващия месец.
Сферичната камера включва осем сензора и микрофона, като е създадена за правенето на 3D филми и игри, които могат да бъдат гледани и играни с очила за виртуална реалност.
Nokia твърди, че пазарът на виртуална реалност се развива бързо и новата цена отразява именно това.
Миналата година GoPro създаде система от камери за виртуална реалност, използвайки софтуер на Google, а редица други технологични компании като Facebook и Samsung също обявиха нови продукти в сферата.