Доставчикът на компоненти на Apple – Japan Display, предупреди във вторник, че е генерирал по-голяма загуба за наскоро приключилата фискална година спрямо предходната, след като по-слабото търсене на iPhone доведе до спад на продажбите на нейните дисплеи, предава Ройтерс.
Japan Display оценява нетната си загуба на 31,8 млрд. йени (291,96 млн. долара) за годината, приключила през март. Сумата е по-голяма от обявената година по-рано нетна загуба от 12,3 млрд. йени.
Компанията, която генерира около 40% от продажбите си от поръчките на Apple, също така сви годишната си прогноза за оперативната си печалба до 16,7 млрд. йени от 22 млрд. йени, които прогнозира през февруари.
Japan Display, Sharp и южнокорейската LG Display в момента са трите основни доставчика на дисплеи за iPhone.
През април Apple отчете първия в историята си спад на продажбите на своите смартфони.
В опит да намали влиянието на колебанията на пазара на смартфони върху себе си през март Japan Display обяви консолидация на вътрешните продуктови линии на течнокристални дисплеи.
В четвъртък компанията ще обяви финалните си финансови резултати за годината, приключила на 31 март.