Новият по-малък iPhone не се радва на толкова голям интерес от страна на потребителите, колкото предишните телефони на компанията, сочат данни на фирмата за анализ на уеб трафика SimilarWeb, цитирани от Quartz.
Трафикът към уебсайта на Apple не е скочил значително след обявяването на iPhone SE в сравнение с този, генериран при предишните два модела. Ето какъв е бил трафикът на сайта на Apple при пускането на последните три смартфона на компанията:
Трафикът към уебсайта на технологичния гигант не е толкова пряко свързан с продажбите на iPhone, разбира се.
До момента Apple не е обявила колко бройки от новото устройство са били поръчани, а в миналото разкриваше данните от първия уикенд на продажбите на iPhone, близо две седмици след пускането на телефона на пазара. SE беше представен преди седмица и половина, а до момента не са обявени никакви данни.
Ето как изглеждат продажбите на различните модели iPhone през първия уикенд на пазара:
Нийл Сайбарт, независим анализатор, който пише за Above Avalon, твърди, че вярва, че продажбите на SE ще бъдат по-ниски от тези на 6 и 6s и техните предшественици.
„IPhone SE е заместник на 5s. Съответно бих очаквал търсенето да е само част от това, което видяхме при iPhone 6, 6 Plus и 6s и 6s Plus”, коментира той.
Въпреки че цялостният уеб трафик може да бъде разочароващ, посещенията на сайта на Apple от Индия и Китай след обявяването на SE бяха доста над средните за света. Скокът на трафика от двете страни достигна съответно 160% и 150%. Според оценката на Сайбарт Apple е продала 2 млн. iPhone SE през първия си уикенд.
Още технологични новини можете да научите от видеото на Bloomberg TV Bulgaria.