Позициониране
Lenovo К5 е насочен преди всичко в средния клас устройства, но с него компанията има доста големи амбиции за българския пазар.
“Това е следващата ни стъпка в атакуването на първата позиция на българския пазар”, категоричен е Иванов.
По думите на Иванов до момента компанията се е позиционирала в България преди всичко в ниския и средния клас устройства. Сега обаче китайският играч има амбицията да се изправи лице в лице с най-големите имена в бизнеса - Apple и Samsung. Това ще се случи посредством използването на бранда, който компанията придоби преди две години - Moto.
Moto и бъдещите амбиции на Lenovo
Устройствата на Lenovo поемат в две посоки - Vibe са преди всичко в ниския и средния клас, докато линията Moto ще е насочена към високия клас джаджи.
“С Moto ще се насочим към клиенти, които търсят бранд и персонализация”, категоричен е Иванов. “С тази марка ще гоним битка с утвърдените имена на пазара като Apple и Samsung”.
Moto G. Най-ниският клас устройство от серията Moto е Moto G, при който фокусът пада върху факта, че е водоустойчив. Това ще е входящият телефон от Moto портфолиото и ще се предлага на цена под 400 лева у нас, позиционирайки се в средния клас.
Moto X Play. С това устройство Lenovo поема смело във високия клас устройства. От компанията посочват, че телефонът е с изключително издръжлива батерия, която може да работи 48 часа без прекъсване. Камерата пък е 21 MP.
Moto X Style. Lenovo смята този смартфон за устройството с най-добра камера на пазара. 5,7-инчовото устройство също ще се предлага на българския пазар в три цвята - бял, черен и бамбук, обясни Иванов.
Moto X Force. Третият смартфон от X серията излиза на пазара, позиционирайки се като устройство с нечуплив дисплей. От компанията твърдят, че той е за хората, които са особено чувствителни към възможността устройството, от което работят, да не се счупи. Цената ще е над 1200 лева
преди 8 години Moto апаратите са модели от преди половин година. отговор Сигнализирай за неуместен коментар