PepsiCo обяви, че работи с партньор по лицензирането на линия мобилни телефони и аксесоари в Китай през следващите няколко месеца, предава Ройтерс.
Въпреки това компанията за храна и напитки не планира да влезе в бизнеса с производство на мобилни телефони, обясни говорителят на компанията в имейл. По думите му устройствата ще са достъпни само в Китай, а ходът е част от пускането на най-новите глобално лицензирани продукти на Pepsi, които включват облекла и аксесоари. Говорителят обаче не разкрива повече детайли за телефона.
Технологичният уебсайт Mobipicker писа пръв по темата на 11 октомври, посочвайки, че на 20 октомври PepsiCo ще пусне на пазара смартфон, наречен Pepsi P1, който ще е с “прилични, но не висок клас характеристики”.
PepsiCo вече има лицензирани продукти в редица категории. Миналата година тя обедини усилията си с компании като датския производител на електроника Bang & Olufsen, както и с италианския производител на обувки Del Toro за създаването на продукти за нейната футболна кампания.